SCHEULENBERG

Caroline

Nieuw lid
12 mrt 2018
21
4
hallo,heeft iemand ervaring met Scheulenberg verbinders?
Ik ben de hele dag bezig geweest met deze verbindingen te bestellen en uit te zoeken wat voor wat dient .Bestelling aangekomen ,past niet... Het is zo onoverzichtelijk ik
word er gek van ... heeft iemand een overzicht of video hierover? Op you tube legt de firma uit... zo simpel omdat de dingen gewoon klaar liggen om in te draaien... Heiko legt het ook een beetje uit maar ook weer te weinig ..
groetjes
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Wat is je probleem met deze verbinders? Wat past er niet? Wat voor mallen gebruik je voor het uitzetten en boren van de gaten? Dit zijn eigenlijk verbindingssystemen voor productiebedrijven.
 

Caroline

Nieuw lid
12 mrt 2018
21
4
Catalogus heel onoverzichtelijk :bv. bij de pv verbindingen zie je de knikknevel verbinding ,op tekening langs artikel staat een technische tekening die niet overeenkomt met tekening datapapier onderaan .De dowel is 7 mm of 10mm?
Ik ga het nog maar eens allemaal afprinten en bij elkaar leggen..Ik heb de 2 mallen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Die hut zal toch wel een klantenservice hebben? Waarom bel je die dan niet? Mijn ervaring met dit soort bedrijven is, dat je als je eenmaal voorbij de receptie bent, je uitstekend geholpen wordt door mensen die weten wat ze verkopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.