Scheppach HM 1, hoe stel ik de messen af?

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Hier wat foto's van de messen zoals ik hierboven bedoelde, wanneer je de dikkere herslijpbare messen er in wil zetten laat je het stalen plaatje met die ronde uitsteeksels gewoon weg.

De sleuven hoef je niet te hebben met de nieuwe dikkere messen.

20180122_112808.jpg

20180122_112814.jpg
 

Jan Derk

Actieve deelnemer
20 nov 2016
42
0
Ben je het helemaal zat om aan te klooien, kun je er aan denken om hem te verkopen, want mijn HM2 combi gaat volgende week in de verkoop, hierbij zitten 3 sets nieuwe messen, waarvan net 1 met een klein hapje eruit, set 2 zit er net 3 dagen in en set 3 is ongebruikt.

Hij is wel op 380V maar je zal de motor om kunnen wisselen met de HM1, ook heb ik er een splinternieuwe langgatboor tafel bij, compleet en met nieuwe boren en vorige week het gele riempje vervangen voor een nieuwe.

Het gaat om 1 van de latere modellen met een aluminium fence.

Dank voor het aanbod maar ik geef het niet zo gemakkelijk op. Morgen of overmorgen verwacht ik het HBM setje. Ik hoop dat deze hindernis daarmee genomen kan worden.
Updates volgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.