Ondertussen heb ik deze lintzaag al iets van twee jaar. Deze zaag heb ik via het forum gekocht.
Nu heb ik vorige week tijdens het schoonmaken de machine voor de 2e keer dit jaar aangezet.
Ik gebruik hem niet tot nauwelijks, en in mijn kleine werkplekje kan ik de ruimte goed benutten voor wat anders (er wordt morgen een schijfschuurmachine geleverd
)
Daarom bied ik deze machine aan.

De machine ziet er nog netjes uit voor een machine uit 89.
De max doorvoer hoogte is 17cm
Ik zal nog een nieuw insert plaatje draaien.
Hij moet nog wel goed worden afgesteld, hier heb ik eerlijk gezegd niet de moeite voor genomen.
Er moet dus wel wat aan gedaan worden.
Er zitten nog een paar linten bij maar voor het beste resultaat doe je er denk ik beter aan om nieuwe te bestellen.
Een minpunt van de machine is de stofafzuiging, deze is een keer afgebroken (bij de vorige eigenaar al) en terug geplaatst.

Ik heb er meen ik €230,- voor betaald.
Mijn vraagprijs is €200,-
Af te halen in 's-Hertogenbosch
Nu heb ik vorige week tijdens het schoonmaken de machine voor de 2e keer dit jaar aangezet.
Ik gebruik hem niet tot nauwelijks, en in mijn kleine werkplekje kan ik de ruimte goed benutten voor wat anders (er wordt morgen een schijfschuurmachine geleverd
Daarom bied ik deze machine aan.

De machine ziet er nog netjes uit voor een machine uit 89.
De max doorvoer hoogte is 17cm
Ik zal nog een nieuw insert plaatje draaien.
Hij moet nog wel goed worden afgesteld, hier heb ik eerlijk gezegd niet de moeite voor genomen.
Er moet dus wel wat aan gedaan worden.
Er zitten nog een paar linten bij maar voor het beste resultaat doe je er denk ik beter aan om nieuwe te bestellen.
Een minpunt van de machine is de stofafzuiging, deze is een keer afgebroken (bij de vorige eigenaar al) en terug geplaatst.

Ik heb er meen ik €230,- voor betaald.
Mijn vraagprijs is €200,-
Af te halen in 's-Hertogenbosch