Beste mensen, ik heb een tweedehands zaagtafel op het oog voor mijn nieuwe werkplaats. Nu hoor ik van de huidige eigenaar dat er een probleempje is met (wat hij denkt) de schakelaar van de machine. De schakelaar moet nl wat langer ingedrukt worden voordat de machine start.
Ik ben op dit moment niet in staat ter plekke te gaan kijken omdat ik net aan mijn voet geopereerd ben (komt goed).
Van electronica heb ik helaas helemaal geen verstand.
Iemand enig idee of dit een kwestie is van het vervangen van de schakelaar of dat het probleem ergens anders gezocht moet worden? Ik snap dat het een beetje onhandig is dat ik nu niet bij de machine kan komen maar wil het ding graag reserveren omdat deze voorlopig goed bij mijn wensen past.
Ik zal een apart topic gaan starten vwb de bouw van mijn nieuwe werkplaats
Bij voorbaat dank!
Ik ben op dit moment niet in staat ter plekke te gaan kijken omdat ik net aan mijn voet geopereerd ben (komt goed).
Van electronica heb ik helaas helemaal geen verstand.
Iemand enig idee of dit een kwestie is van het vervangen van de schakelaar of dat het probleem ergens anders gezocht moet worden? Ik snap dat het een beetje onhandig is dat ik nu niet bij de machine kan komen maar wil het ding graag reserveren omdat deze voorlopig goed bij mijn wensen past.
Ik zal een apart topic gaan starten vwb de bouw van mijn nieuwe werkplaats

Bij voorbaat dank!