Schaaltje Hulst voor een jarige

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.267
805
‘s-Hertogenbosch
Vorige week begonnen aan een schaaltje van Hulst. Omdat vandaag op de elfde over elf dagen m’n schoonmoeder alweer jarig is ( zoals ze het zelf zegt) en maar liefst 99 (negenennegentig)🫢wordt en zij altijd een liefhebster is geweest van dingen die uit de natuur komen had ik vorige week het idee om een schaaltje met natuurrand te draaien.
Omdat ik het ding niet in één keer af wilde werken en een weekend binnen aan de temperatuur wilde laten wennen… een ander projectje tussendoor gedaan waar het een beetje fout ging 🫣. De hele week gerehabiliteerd 🤩 en de wond dicht laten gaan…. Gisteren ging het gelukkig weer en toen maar alles verder afgewerkt.
Heb jammer genoeg van het maken geen foto’s maar dit is het resultaat geworden.
Twee gekleurde randjes en haar leeftijd ingebrand en ingekleurd… Alles afgewerkt met 6 lagen acryllak uit een spuitbus van AC-t-ion ( schitterend spul voor de kostprijs van een dr*l …. Dat was trouwens heel toevallig ook haar favoriete winkelketen 🤩IMG_8687.jpeg
Na een nadere blik kom ik tot de conclusie dat over een paar jaar het bordje ook voor haar dochter ingezet kan worden 😂IMG_8688.jpeg
Gezien ze voortaan in een verzorgingstehuis zit en dus kleinbehuisd heb ik dus ook maar een klein bordje wat in een rekje bij haar kamerdeur hangt kan staan… maar ook op tafel.IMG_8689.jpeg

Bijlagen

• IMG_8690.jpeg
    IMG_8690.jpeg
    91,4 KB · Weergaven: 5

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.