Samen kopen: afzuigslang 102mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierw

Actieve deelnemer
9 dec 2016
27
4
Drachten
Beste forumleden,

Ik heb een afzuigslang van 4 á 5 meter nodig voor mijn Spaander afzuiger. Nou ben ik een bedrijf tegengekomen die (goedkoop), maar alleen per 10meter verkoopt.
Screenshot_20210122-095803__01.jpg

Dit is eigenlijk een animocheck of iemand de resterende 5 meter over wil nemen zodat we het als het ware samen kopen.

Regio Drachten, prijs wordt dan €75 voor de resterende 5 meter.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik heb zelf geen interesse maar misschien een andere aanbieder voor je die wel per meter verkoopt (zelf ook bij gekocht):
Kippers Rijssen
Prijs/m is nagenoeg gelijk als ik het zo goed bereken :)

Edit: Excl. Eventuele verzendkosten natuurlijk
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Nu heb ik zelf slang van Felder, zeker niet flexibel en prijzig maar dit staat op de website van hbm:

Overige specificaties.​

  • Zeer Flexibel
Ja zou ik ook zeggen als ik hen was :LOL:
Maar ik ga af op de afbeelding en dat is echt een pvc slang. Die heb ik ook gehad en die ligt nu stof te happen. Je kan ze best als stuk leiding gebruiken, hoewel pvc buis dan beter is omdat die gladder is van binnen. Ik zou ze iig niet gebruiken als aansluiting voor je machines als ze een beetje mee moeten bewegen (bijv. bij vlak- vandikte bank).
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Ja, de meeste stukken van die stugge slang liggen bij mij ook in een hoek....

Overigens heb ik nu een stuk PU slang van 0.7 dik en die vind ik ook behoorlijk stug, 0,3 of 0,4 lijkt me beter werkbaar.

Fons
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.762
980
Omgeving Eindhoven
Ik heb slangen van zowel 0,7 als 0,4 mm. Ik heb die van Felder. De recent aangekochte zijn de 0,4 ivm de grotere flexibiliteit. Die is zeer flexibel en tegelijk ook zeer stevig.
 

HanDelissen

Nieuw lid
26 dec 2020
7
0
Langedijke, Friesland
Ha Pier,

Ik woon in de buurt van Drachten en heb ook wat slang nodig (meter of 5) dus samen kopen lijkt me een optie.
Ik hoor over stugge slang en soepelere. Ik heb dus liever soepel. Kijk maar even.
Ik hoor van je.
Met groet,
Han
 

pierw

Actieve deelnemer
9 dec 2016
27
4
Drachten
Bedankt voor alle reacties. Ik wil inderdaad geen (stugge) pvc slang hebben. Daarom lijkt deze mij zo mooi. Die van kippers is inderdaad een mooi alternatief.

Ik zal Han een bericht sturen voor een vervolg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.