Hallo beste forumleden,
ik ga een nieuwe bureau maken en ik ben op zoek naar advies.
in bijgevoegde foto's mijn idee, ik ga werken met massieve eik.
het opzet is om een soort zichtbare skeletstructuur te maken en vervolgens langs buiten te bekleden met eik in paneelvorm.
De bovenkant in gewoon doorzichtig glas om de structuur zichtbaar te maken.
mijn vraag naar jullie is hoe maak ik de ronde hoeken (panelen)zoals op de foto.
ik heb verschillende mogelijkheden
1 volledig massief zie foto (maar hoe maak ik de rondingen ik heb geen CNC) vooral de binnenradius is een groot vraagteken.

2 opgelijmd in kleine massieve stukjes (buitenkant kan je met veel schuurwerk in orde krijgen maar wat met de binnenradius deze blijft zichtbaar en moet mooi op de skeletstructuur passen)
3 met fineer? (ik heb hier zeer weinig ervaring mee)

De laatste foto is de bijbehorende kast die reeds klaar is
deze ronde hoeken zijn massief maar hebben een kleinere buitenradius (100mm) en geen binnenradius.

thnx
ik ga een nieuwe bureau maken en ik ben op zoek naar advies.
in bijgevoegde foto's mijn idee, ik ga werken met massieve eik.
het opzet is om een soort zichtbare skeletstructuur te maken en vervolgens langs buiten te bekleden met eik in paneelvorm.
De bovenkant in gewoon doorzichtig glas om de structuur zichtbaar te maken.
mijn vraag naar jullie is hoe maak ik de ronde hoeken (panelen)zoals op de foto.
ik heb verschillende mogelijkheden
1 volledig massief zie foto (maar hoe maak ik de rondingen ik heb geen CNC) vooral de binnenradius is een groot vraagteken.

2 opgelijmd in kleine massieve stukjes (buitenkant kan je met veel schuurwerk in orde krijgen maar wat met de binnenradius deze blijft zichtbaar en moet mooi op de skeletstructuur passen)
3 met fineer? (ik heb hier zeer weinig ervaring mee)

De laatste foto is de bijbehorende kast die reeds klaar is

thnx