Robland vlak vandiktebank afzuiger partij massief hout

vd Brink

Nieuw lid
22 mrt 2026
4
0
Haalderen
Goedemorgen,

Doordat de garage een andere bestemming krijgt komt mijn 5 jaar oude robland nxsd310 vlak vandiktebank, afzuiger voorzien van fijnstoffilter en mijn volledige massiefhout voorraad te koop.

Vlakvandiktebank is 5 jaar oud en altijd hobbymatig gebruikt, voorzien van een wielset dus makkelijk verreidbaar (twv €250) en een analoge uitlezing op het stelwiel. Boekjes en gereedschappen aanwezig. (Dit is de uitvoering zonder langgatboor)

De afzuiger is voorzien van een fijnstoffilter welke beter filteren als de klassieke stoffen zakken.

De hout voorraad bestaat uit voornamelijk eiken, noten en ook beuken. Maar ook een klein beetje. afcelia wenge en teak. (Waarde ronde de €400)

Alles in 1 koop voor €2500/€2600
Evt kan er afhankelijk van de afstand ook bezorgd worden tegen meerprijs.

bezichtigen mag altijd.

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
110
39
Veldhoven
Zou je nog wat fotos kunnen toevoegen van de machines en het hout? Heb op zich wel interesse in het hout maar wil natuurlijk wel even kunnen zien hoe het eruit ziet. Helpt ook met het inschatten van maten omdat ik snap dat voor een hele voorraad maten te noteren wel ver gaat.

vd Brink

Nieuw lid
22 mrt 2026
4
0
Haalderen
Zou je nog wat fotos kunnen toevoegen van de machines en het hout? Heb op zich wel interesse in het hout maar wil natuurlijk wel even kunnen zien hoe het eruit ziet. Helpt ook met het inschatten van maten omdat ik snap dat voor een hele voorraad maten te noteren wel ver gaat.
Ik zal vanavond wat fotos maken. De meeste stukken zijn tussen de 70cm en 1 meter. Er zitten ook langere stukken bij van 120/150 cm
Kopmaten varieren heel erg. Van plankjes tot balkjes.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.