Robland K26 220v

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVanhove

Actieve deelnemer
16 nov 2019
30
10
Ik verkoop mijn combiné omdat ik ondertussen alle machines apart heb aangeschaft en enkel nog de schaafmachine gebruik. Dus wie zorgt voor deze beauty en sponsort mijn volgende aanschaf? Volledig gerenoveerde (nieuwe motoren, v-riemen, elektriciteit en kabels, noodstop) en goed onderhouden 5-voudige houtcombinatie machine op 230v mono. Zaagtafel, Toupie/Frees, vlakbank & vandikte schaafbank, pennenbank. Robland. Inclusief verstekboog, klem, paneelwagen, beschermkappen, sleutels, langgat-boren, wielen, afzuigkap schaafbank, reservemes schaafas, zaagblad. Wordt verkocht wegens overbodig.

Foto’s op tweedehands.be: ② Robland K26 combiné 220V — Gereedschap | Overige machines — 2dehands
 

Bijlagen

  • IMG_6719.jpeg
    IMG_6719.jpeg
    202,9 KB · Weergaven: 117

PeterVanhove

Actieve deelnemer
16 nov 2019
30
10
In die staat kom je ze niet vaak tegen (y)
Een aantal jaren geleden gekocht van een Robland-technieker op rust die deze machine volledig volgens de kunst restaureerde en afstelde. Ik doe hem weg met pijn in het hart. Maar mijn hobby is ondertussen wat groter geworden en mijn plaats kleiner.
 

PeterVanhove

Actieve deelnemer
16 nov 2019
30
10
Een aantal jaren geleden gekocht van een Robland-technieker op rust die deze machine volledig volgens de kunst restaureerde en afstelde. Ik doe hem weg met pijn in het hart. Maar mijn hobby is ondertussen wat groter geworden en mijn plaats kleiner.
Hier mag een slotje op. De combine is verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.