Robert Sorby ProEdge Basic bandslijp- en wetmachine 240 V in Nieuwstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Mooie manier van slijpen: schuurbanden ipv een wetsteen! Alles is in nieuwstaat.
- Pro Edge basis
- Premium Square Guide
- Polijst (Buffing) kit
- Short Tool Platform
- 4 nieuwe banden met korrel 60, 600, 1200 en 3000
- Voldoende documentatie
Op YouTube een vracht aan filmpje over deze manier van slijpen, ik verkoop de Pro Edge omdat ik m'n werkplaats aan het "downgraden" ben en gereedschap (waaronder een andere ProEdge) deel met vrienden.
Prijs € 450 exclusief verzendkosten; verpakken is wel even een klus want zwaar en kwetsbaar dus daarover even apart contact via pb
 

Bijlagen

  • IMG_8062.jpeg
    IMG_8062.jpeg
    273,5 KB · Weergaven: 81
  • IMG_8063.jpeg
    IMG_8063.jpeg
    386,7 KB · Weergaven: 83
  • IMG_8064.jpeg
    IMG_8064.jpeg
    222,2 KB · Weergaven: 78
  • IMG_8065.jpeg
    IMG_8065.jpeg
    309,9 KB · Weergaven: 71
  • IMG_8066.jpeg
    IMG_8066.jpeg
    263,5 KB · Weergaven: 69
  • IMG_8067.jpeg
    IMG_8067.jpeg
    302,3 KB · Weergaven: 68
  • IMG_8068.jpeg
    IMG_8068.jpeg
    320,9 KB · Weergaven: 79
  • Leuk
Waarderingen: luk knops en jaap

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
De machine is 2020 aangekocht en door omstandigheden 10 minuten gebruikt; de eerste schuurband zit er nog op. Wat bedoelt u met waarborg?
 
Laatst bewerkt:

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Vlgs mij stelt u de prijs ter discussie met uw opmerking "aannemelijke prijs". Het regelement stelt hierover het volgende: "Prijs discussies doen we via pb en niet in een topic. Berichten hier over worden gelijk verwijderd".

Het is de basis machine (en die mal hoort daar niet bij, zie gereedschappro.nl) met een hoop extra's. U verlangt 2 jaar garantie/waarborg, dat doe je bij een winkel en wel, dat ben ik niet.

Als u vindt dat u nog wat met me uit te zoekenj hebt doe dat dan maar in een PB en niet in dit Topic.

Mocht u nog wat plaatsen in dit Topic dan meld ik dit bij de moderator en nee, ik verkoop hem niet aan u.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.067
1.696
Terkaple
www.woodworking.nl
Ik wil dit topic graag wat uit de impasse halen. Biedingen en discussie over de prijs graag via PB.
Laten we respect houden voor de verkoper, maar ook voor de koper.

Ik heb zelf zo'n Sorrby bandslijper. Het is een zeer degelijk en mooi gemaakte machine. Voor mij is het grote voordeel dat je een grote variëteit aan schuurbanden kunt kopen, van grof tot echt heel fijn. Als je nu messen of beitels slijpt, of andere materialen schuurt, je vindt altijd een passende schuurband.

jaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.