Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi allemaal,
Online zag ik een partij wandplanken. Deze zouden zijn doodgemaakt. Is hier nog een risico dat dit niet zo is en dat de beestjes er nog zitten? Of is dat een heel klein risico?
Waarschijnlijk zet ik de planken nog in de hardwax.
Ik koop regelmatig bij die partij (Richwoods) en inderdaad bevat het wat gaatjes. Tot nog toe nooit problemen mee gehad, ik vul ze altijd met cellocol en houtstof.
ik kan het volledig mis hebben maar ik denk dat ze met doodgemaakt hier doodgezaagd bedoelen. dat zijn dan die groeven die gezaagd zijn waardoor werken (schotelen) verminderd wordt.
met de duurzaamheidsklasse of weerstand tegen beestjes heeft dat weinig te maken.
planken zijn doodgezaagd door de groeven, waardoor ze minder/bijna niet schotelen
en als dit hout thermisch behandeld is, dan is het ook dood, waardoor ook de beestjes dood zijn
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.