P
Pel
Guest
konijnenhok met op de eerste etage een nachthok, een dagverblijf en een outdoor ren. Het goedkoopste konijnenhok zoals dit hok kost op internet ± €79- en om eerlijk te zijn daar kun je het zelf niet voor gaan maken. Het is dat het mijn hobby is, en dat ik het heel graag voor de kinderen maak, maar als ik het hout, hang en sluitwerk, verf, en de RVS schroeven tel, dan ben ik een stuk duurder uit, en dan heb ik de uren nog niet geteld. Nu zal dit hok misschien wat beter zijn gemaakt o.a. pen en gat verbindingen en als een bouwpakket in elkaar geschroefd met RVS schroeven.
Groet Pel.

De achterwand van beton triplex er in gemaakt en de zijkanten gepotdekseld

De binnenkant met beton triplex bekleed, ik heb er een sponning in gezaagd zodat hij er half invalt.

Tegen het beton triplex isolatie materiaal gelijmd.

Het hok geschilderd met dekkende buitenbeits, de deurtjes afgehangen en de draad er op geschroefd d.m.v. latjes

Er komt een zinken bak in die je er in, en uit kunt schuiven, zeg maar een soort grote lade i.v.m. schoon maken van het hok.

Het dak wordt nog bekleed met groen dakleer en een trim, het dak komt er los op te liggen, dat is immer zwaar genoeg, zo blijft het hok ook helemaal demontabel.

Alles bij elkaar toch meer werk aan gehad, als ik van te voren gedacht had, maar het houd mij wel van de straat.

Groet Pel.

De achterwand van beton triplex er in gemaakt en de zijkanten gepotdekseld

De binnenkant met beton triplex bekleed, ik heb er een sponning in gezaagd zodat hij er half invalt.

Tegen het beton triplex isolatie materiaal gelijmd.

Het hok geschilderd met dekkende buitenbeits, de deurtjes afgehangen en de draad er op geschroefd d.m.v. latjes

Er komt een zinken bak in die je er in, en uit kunt schuiven, zeg maar een soort grote lade i.v.m. schoon maken van het hok.

Het dak wordt nog bekleed met groen dakleer en een trim, het dak komt er los op te liggen, dat is immer zwaar genoeg, zo blijft het hok ook helemaal demontabel.

Alles bij elkaar toch meer werk aan gehad, als ik van te voren gedacht had, maar het houd mij wel van de straat.