Review Hikoki RP300YLWAZ Bouwstofzuiger

Robert Jansen

Nieuw lid
24 nov 2025
3
2
Groningen
Edit* ik zie dat je al een verloopje hebt gekocht. wat is het artikelnummer van dat verloopje?

Heb je ook gereedschap met een 35mm buitendiameter aansluiteind? Zoals de Hikoki palmrouter M1808 heeft en diverse cirkelzagen hebben?. Hoe sluit je die aan? Heb je dan een verloop 35-35 nodig? Zit die er bij?

Laatst bewerkt:

WouterE

Actieve deelnemer
23 jun 2021
150
113
Hoofddorp
Edit* ik zie dat je al een verloopje hebt gekocht. wat is het artikelnummer van dat verloopje?

Heb je ook gereedschap met een 35mm buitendiameter aansluiteind? Zoals de Hikoki palmrouter M1808 heeft en diverse cirkelzagen hebben?. Hoe sluit je die aan? Heb je dan een verloop 35-35 nodig? Zit die er bij?
Ik heb verder geen hikoki spullen. Ik heb de stofzuiger (met verloopje) gebruikt met mijn Makita schuurmachine en (zonder verloopje) met mijn Metabo afkortzaag. Dat werkte in beide gevallen prima.

Het verloopje dat ik had gekocht, is een merkloos ding in de trend van deze. (google: verloopstuk stofzuiger). Ik weet nog dat ik heb gezocht naar eentje die er wat rubberachteriger uitzag, ipv hard plastic. Waar ik het uiteindelijk gevonden heb, weet ik niet meer. Het was niet duur.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.