Restjes hout

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.509
968
Riemst
image.jpg

Ik heb wat restjes hout die weg mogen. Het zijn kleine stukjes en dunne plankjes.
Er zit Europees noten, wengé, buxus, kleine stukjes ebben en (vermoedelijk) rosewood/pallisander en nog wat onbepaalde soorten
Ik stop alles in een doos en het mag weg tegen verzendingskosten. Mogelijk is er nog ruimte voor wat andere stukken (noten, peren...).
Afhalen kan ook, dan zijn er zeker nog wat repen noten bij (en mogelijk nog andere stukken, moet mijn werkplaats nog opruimen).
Reageren via deze bijdrage. Wie eerst reageert krijgt het.PB telt niet mee als reactie.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wickednick

Timberframe

Actieve deelnemer
3 dec 2013
86
4
Soesterberg
Bekijk bijlage 105960

Ik heb wat restjes hout die weg mogen. Het zijn kleine stukjes en dunne plankjes.
Er zit Europees noten, wengé, buxus, kleine stukjes ebben en (vermoedelijk) rosewood/pallisander en nog wat onbepaalde soorten
Ik stop alles in een doos en het mag weg tegen verzendingskosten. Mogelijk is er nog ruimte voor wat andere stukken (noten, peren...).
Afhalen kan ook, dan zijn er zeker nog wat repen noten bij (en mogelijk nog andere stukken, moet mijn werkplaats nog opruimen).
Reageren via deze bijdrage. Wie eerst reageert krijgt het.PB telt niet mee als reactie.
Mocht je nog een 2e doos(je) kunnen vullen houdt ik me aanbevolen Mathieu!!
 

Nabbles

Nieuw lid
17 jun 2021
11
0
Sittard
Mocht je nog wat beschikbaar hebben houd ik me ik ook graag aanbevolen! Woon in Sittard dus ben bereid om het zelf op te komen halen.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.509
968
Riemst
De restjes zitten ondertussen allemaal in de doos en worden verzonden naar Sjoerd.
Maar ik zal in vervolg leuke stukjes bijhouden en als ik weer een voorraadje heb, meld ik het.
 
  • Leuk
Waarderingen: meron
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.