Restauratie antieke meubelen

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Mijn vader heeft enkele antieke meubelen uit een erfenis. Hij wil ze niet meer, maar zou het wel fijn vinden als ze een goed thuis krijgen. Nu is meubelrestauratie niets voor mij, dus ik begin er niet aan. Wie vindt dit wel leuk?

Het gaat in elk geval om een bureautje uit begin vorige eeuw en een tafel waarvan ik niet weet hoe oud hij is, en ze bevinden zich in west-Twente. Na opknappen zijn ze je eigendom en kan je ze houden, verkopen of wat je wil. Een foto van de opgeknapte meubels wordt natuurlijk wel gewaardeerd!
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Een foto van vóór het opknappen ook, dan kunnen potentieel belangstellenden zien of het iets voor ze is ;)
Begrijp ik, Kor, maar kan ik zelf lastig maken aangezien ze niet bij mij zijn. Ik zal mijn vader er komende dagen even naar vragen. Intussen hoopte ik vast iets te horen van betreffende potentieel geïnteresseerden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.