Record Power DML320

Pea

Nieuw lid
31 jul 2020
2
0
Arnhem
Ik wil graag net iets grotere schalen kunnen draaien dan mijn huidige DML320 nu toelaat. Nu is mijn oog gevallen op de Coronet Herald, maar financieel alleen interessant als ik de DML320 goed kan verkopen. Heeft iemand enig idee wat een 1.5 jaar oude in zeer goede staat verkerende Record Power DML320 opbrengt?
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ik weet niet of het wel zo slim is om de keuze dan op een Coronet te laten vallen.
Deze is ook vrij licht voor het draaien van wat grotere schalen.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.182
354
Etten-Leur
Ik wil graag net iets grotere schalen kunnen draaien dan mijn huidige DML320 nu toelaat. Nu is mijn oog gevallen op de Coronet Herald, maar financieel alleen interessant als ik de DML320 goed kan verkopen. Heeft iemand enig idee wat een 1.5 jaar oude in zeer goede staat verkerende Record Power DML320 opbrengt?
Ca 2/3 van de nieuw waarde zou ik denken. De prijzen zijn nu wat hoger dus daar kun je geluk mee hebben. Koop een zwaardere machine tweedehands.
 

Pea

Nieuw lid
31 jul 2020
2
0
Arnhem
Ca 2/3 van de nieuw waarde zou ik denken. De prijzen zijn nu wat hoger dus daar kun je geluk mee hebben. Koop een zwaardere machine tweedehands.
Zou dit zeker willen, maar of ik kijk niet goed, maar ik kan niet veel tweedehands vinden.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.426
687
Emst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.