Rapid Tacker te koop

Odig

Nieuw lid
15 sep 2020
2
3
Beste klussers,

Ik heb 2 type tackers in de aanbieding:
- Rapid Tacker R606, prijs 35 euro.
- Rapid Tacker ESN530, prijs 55 euro.

Allebei gebruikt maar in goede staat. Bij interesse hoor ik het graag. Afhalen kan natuurlijk ook. Ik woon in Amersfoort.
 

Bijlagen

  • r606_1.jpg
    r606_1.jpg
    109,2 KB · Weergaven: 47
  • ESN530.JPG
    ESN530.JPG
    98,3 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
@Odig,
misschien vind je het gezeur, maar je bent 12 minuten lid en plaatst meteen een verkoopadvertentie.
Je maakt hierbij DRIE fouten.
Ten eerste is het wel zo beleefd om je eerst even voor te stellen in plaats van meteen te laten blijken dat je hier een Marktplaats verwacht.
Ten tweede is het verplicht om een vraagprijs te stellen. maar ja.....in 12 minuten een advertentie maken en dan ook nog de reglementen lezen.......pfffff....Die regels zijn het jou niet waard zeker? als je maar snel kan verkopen....
En ten derde: Men wil, om eventueel te kunnen ophalen, graag weten waar de koopwaar zich bevindt.
Je hoeft daarvoor echt niet exact je lokatie te geven, een idee van de regio is voldoende.
Nogmaals: Misschien vind je me een zeur maar bedenk dat ik het goed met je voor heb, anders nam ik niet de moeite om dit hele verhaal te schrijven ;)
 

Odig

Nieuw lid
15 sep 2020
2
3
Ha Jan,

Ik ben al veel langer lid maar via een oud mailadres wat ik niet meer gebruik. Maar dank voor je hartelijke welkom ;), ik lees dat je het goed bedoelt...

Ik zal even de advertentie aanpassen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.