Radiaal zaag Den Haag, gratis

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Duimen. Maar machines die in onderdelen zijn, zijn vaak toch niet zo gewild. De machine heeft een goed geleidingssysteem. Lijkt het zelfde als van mijn dewalt DW 1635. Machine zou zo maar van italiaanse makelarij kunnen zijn. Tatry of zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Gefeliciteerd. Hij is al uit el kaar, dus dat scheelt weer. Het frame is gezet en niet gegoten, dat scheelt ook weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ga ik doen. Eerst zelf proberen natuurlijk, moet 'm eerst in mn eentje door een smalle deur naar binnen zien te krijgen:cool: Maar goed, dat is het minste probleem.. De tafel zal wat kleiner moeten, er is ruimte om er wat af te halen. Op dezelfde hoogte als de achterste werkbank krijgen, dan heb ik voldoende ruimte om langere zaken te zagen.. Het is wel een bit much voor mijn beperkte ruimte, maar goed, dat zien we dan vanzelf wel. Ik heb nu nog plek om 'm neer te zetten, zo in de opbouw. Kolomboor moet een ander plekje krijgen, dat dan weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.100
2.612
Als je de poten er af schroeft, dan past het allemaal makkelijk. Als je de zaag te groot vindt, kan je hem beter ruilen voor een kleinere. De tafel inkorten geeft niet meer ruimte, dan moet je de zaag arm ook inkorten.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Nee, bedoel in de breedte, de diepte niet, dat is ook minder een probleem. We gaan het wel zien. Ik heb nu al zin in 't project, al moet de rest vd werkplaats ook nog... Maar moet toch eerst wachten op de elektricien daarvoor. Dus heb ik meer hier de tijd voor
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.