Professional

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Vroeger kocht je Prof omdat het een betere kwaliteit was. Dat heet dus nu Industrial. Ben benieuwd hoe het over een paar jaar genoemd wordt. Aan de prijs te zien zou ik zeggen hobby maar dat zal wel een verkeerde aanname zijn.
1597057927407.png
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.074
2.598
Voor zover ik me kan herinneren , is deze naamgeving standaard bij die toko. Waar heb je nou een probleem mee? Bij cmt hebben ze vast veel duurdere bladen voor een lamello machine. Zo is er keuze voor iedereen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BenB

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Voor zover ik me kan herinneren , is deze naamgeving standaard bij die toko. Waar heb je nou een probleem mee? Bij cmt hebben ze vast veel duurdere bladen voor een lamello machine. Zo is er keuze voor iedereen.

Ik gebruik de lamaelo machine af en toe dus kwaliteit en prijzen prima bij deze toko geen problemen mee. Voor af en toe is rond de vijftig euro op andere sites mij iets te veel.

Ik zie geen prijzen op je plaatjes.

Ging mij ook meer om de benaming van de kwaliteit.


Zie bij de gewone zaagbladen semi-professional en doe-het-zelf gebruik. Om eens te kijken of het wat is een semi-professional zaagblad besteld.
1597062101914.png
 

Bijlagen

  • 1597062304805.png
    1597062304805.png
    105,2 KB · Weergaven: 2

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
@vandikte

ok helder, maar ik heb van ecotools zelf een keer zo'n blad gekocht (weet niet meer precies of het nou profi of industrie lijn was) en begreep niet goed wat de bedoeling was van het topic :)

ik herkende echter de website en dacht ik hobbel even mee hier :)

mijn zaagblad ben ik overigens dik tevreden over
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en vandikte

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.