PROdag 2025 bij GereedschapPro op zaterdag 24 mei in Haarlem

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
98
65
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
2025-05-24-PROdag-save-the-date-woodworking-banner_1920x1920.jpg

PROdag 2025 – Het leukste gereedschapsfeest van het jaar!

Op onze PROdagen is het altijd feest! Er is van alles leuks te doen en iets unieks te zien, en natuurlijk die gewilde goodybag t.w.v.€ 150,- voor wie die dag voor € 125,- aan leuke tools bij ons in de winkel koopt.

Alleen die dag. Alleen in de winkel!
Waarom? Omdat je er wel wat voor mag doen natuurlijk! Sommige acties mogen we niet online aanbieden, en we willen juist onze (vaste) klanten belonen die de moeite nemen om langs te komen. Maar eerlijk: wie wil er nou niet naar een feestje?

Dit jaar wordt het volle bak, want we hebben een heel veel leveranciers die demonstraties geven.
In willekeurige volgorde:
Mafell, Woodpeckers, Hultafors, MicroJig
(alle nieuwe producten zijn net binnen!), Starmix, Knipex, Stabila, Metabo, Bessey, Shaper (2 man sterk!), Axminster (je kunt weer gratis een schrijfpen leren draaien!), Kreg, UJK, Lamello, Mirka, Quip, Halder — en vast nog een paar die ik vergeet.

Ik heb jullie hulp nodig
We dit jaar een paar extra dikke prijzen om weg te geven, o.a. een Mafell-machine, een paar Veto-tassen (!) en nog wat 'duurdere' items.
Wat is leuk om die weg te geven?
Heb je een leuk idee? Laat het vooral weten, mail ons!

Gezellig en leerzaam!
Verder zijn er demonstraties, je kunt leveranciers het hemd van het lijf vragen, je gaat echt de diepte in. Of je roept gewoon wat ze eigenlijk eens zouden moeten maken voor jouw klusprobleem 😉.
Er zijn drankjes, hapjes, en vooral veel gezelligheid. Het is eigenlijk een kleine gereedschap beurs maar dan véél leuker.

Waar en wanneer?
Zaterdag 24 mei in onze winkel in Haarlem, van 9:30 tot 17:00.
Zoals elk jaar staan de eerste bezoekers al voor openingstijd op de stoep voor die felbegeerde goodybag. We hebben er 100 en OP = OP.

Ik ben er zeker. Tot dan!

Sander & zijn PROteam

• Leuk
Waarderingen: Marijn en Rizz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.