Problemen met de parket !

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Rudy, waar ik aan denk is de lekkage van je serre..... Kan e.e.a. met elkaar te maken hebben? ( ik weet niet of die serre aan dezelfde kant van het huis zit)
Bij de serre riep ik condens, en bleef daar op hameren, kan het niet 'gewoon' zijn dat je een tropisch oerwoud klimaat gecreëerd hebt met de serre? Dat voch ingesloten wordt?

Toevallig ben ik zelf in mijn kelder bezig met de waterleiding, en daar is het ook te vochtig. ( neen niet omdat mijn leidingen lekken :rolleyes: ) Heb zelfs wat paddo's aangetroffen. Dus ben vanalles aan het lezen daarover. Ben er nog niet uit, maar een ding is zeker: een foutje is zo gemaakt waardoor vocht een probleem wordt.


En janwillem riep het al, een multitool http://www.powertoolshop.nl/product/226869/category-1576/bosch-pmf-190-e-multi.html ( zo'n ding dan, geen gerber) is handig voor zo'n klus om langs de kant te zagen. Ikzelf heb het eens met een dremel gedaan toen deze dingen nog niet bestonden, dat kan ook, maar ik zou nu voor de multitool gaan.
Eventueel een hulpstukje eraan fabrieken met een klein wieltje zodat je parallel langs de muur kan blijven gaan.

Hallo Lemen,
Neen, dit is een ander gebouw, serre staat aan de vroegere schuur .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.