Prijs indicatie Mafell LNF-20 verkoop

DZ87

Nieuw lid
15 nov 2023
7
8
Alkmaar
Beste houtbewerkers,

Ik ben mijn werkplaats aan het reorganiseren en heb een Mafell LNF-20 die ik maar blijf verplaatsen. Ik gebruik het apparaat bijna nooit, en kan deze dan net zo goed verkopen aan iemand die hem wel gebruikt.

De machine ziet er nog goed uit, heb er nog een doos biscuits bij. Echter heb ik geen idee wat ik voor de Mafell kan vragen, wat is volgens jullie een aardige prijs?




IMG_1663.jpgIMG_1664.jpgIMG_1665.jpgIMG_1666.jpgIMG_1667.jpg
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Ik zou beginnen met de leeftijd en de prijs van toen en nu te vermelden.
 

DZ87

Nieuw lid
15 nov 2023
7
8
Alkmaar
Daar zit ik juist mee, ik heb hem een paar jaar. Toen ter tijd ook overgenomen van een houtbewerker en geen idee wat ik ervoor betaald heb. Op internet zijn ook niet echt prijzen te vinden van de machine.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Ik zou beginnen met 50% van de nieuwprijs?
Ik heb hem voor die prijs gekocht van iemand die straten maken toch leuker vond dat houtbewerken. Onbegrijpelijk, maar toch. 50% is echt wel het minimum wat je mag vragen, voor wat meer raak je hem ook wel kwijt. Het blijft een top apparaat, wat ik toch wel vaak in mijn handen heb.

Ik heb er destijds (2e hands) 300- euro voor betaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: DZ87

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.