Prefab WC en badkamer

JanPr

Actieve deelnemer
9 mrt 2020
206
73
Noordwolde (Fr)
Dit is geen hout vraag......

Ik wil op de 1e verdieping een mini WC + douche installeren (het liefst zoiets als er in een slaaptrein, ferryboot of camper zit) maar ik kan nergens zoiets vinden. Heeft iemand een idee?
 

JanPr

Actieve deelnemer
9 mrt 2020
206
73
Noordwolde (Fr)
Bedankt, ja ik had zoiets ook al gevonden maar behoorlijk aan de prijs dus. Alibaba heeft ook wel complete units maar om nou uit China te bestellen…. Dan misschien beter zelfbouw.
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
921
318
Tja, wij hebben een composttoilet in de houtopslag gebouwd. Alleen de zitting koste een paar euro, de rest is allemaal ouwe meuk dat nog lag te niksen. Maar wellicht is dit je weer net iets té primitief....:)
DSCF2641.JPG
DSCF2685.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

jorisvh

Post veel
bedoel je zo’n capsule badkamer zoals die in Japanse en Chinese hotels te vinden zijn? daar bestellen is allicht geen optie ivm verzending.
in de UK noemen ze het bathroom pods, maar allicht ook niet evident sinds brexit, maar Google “bathroom pods“ geeft toch ook resultaten in België
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.074
395
voor de kosten van 1 prefab unit naar wens
kan je waarschijnlijk voor het zelfde bedrag er 1 laten plaatsen die traditioneel wordt gemaakt.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.075
414
Tja, wij hebben een composttoilet in de houtopslag gebouwd. Alleen de zitting koste een paar euro, de rest is allemaal ouwe meuk dat nog lag te niksen. Maar wellicht is dit je weer net iets té primitief....:)
Zo'n deksel is wel luxe hoor. Ik herinner nog mijn jeugd dat ik bij mijn oma over de deel naar het hokje achter de stal moest. Dat waren gewoon planken met een rond gat, maar zonder deksel. En toen vroor het ook nog echt.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Zo'n deksel is wel luxe hoor. Ik herinner nog mijn jeugd dat ik bij mijn oma over de deel naar het hokje achter de stal moest. Dat waren gewoon planken met een rond gat, maar zonder deksel. En toen vroor het ook nog echt.
Iets met houten schepen en mannen van staal vs stalen schepen en houten klazen bedoel je? :cool:
 
  • Haha
Waarderingen: Eric55

Roel22

Post veel
27 feb 2017
921
318
Nee, dat piepschuim geeft meteen, en dan bedoel ik ook metéén, een warm gevoel aan de billen.
Dus luitjes...;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.