Postbus loopt vol ?

Krullevaar

Nieuw lid
10 apr 2016
5
0
Limmen
Hallo allemaal,

Ik krijg de volgende mededeling : Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol. Wat moet ik hiermee en/of hoe los ik dit op.
Bij mijn weten heb ik helemaal geen prive correspondentie lopen en ik zie ook geen prullenbak om berichten weg te gooien.
Bij het envelopje rechtsboven staan geen conversations. Dus .....waar staan die priveberichten dan wel ?


Met vriendelijke groet, Ton
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.727
2.588
Gaanderen
Klik op het envelopje klik dan op toon alles. Selecteer de berichten die je verwijderen wil en klik dan de actie die je wil toepassen in het pop up je.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.192
1.972
Klein-Brabant, Vlaanderen
Klik op het envelopje klik dan op toon alles. Selecteer de berichten die je verwijderen wil en klik dan de actie die je wil toepassen in het pop up je.
deze boodschap heb ik altijd gekregen
dacht dat het een opstartprobleem was
heb de raad van wim gevolgd
na klikken op 'toon alles' staat die er weer
1591597677894.png
dit zijn alle boodschappen vanaf 2 jan 2019
8 in totaal
dat mijn postbus daardoor vol geraakt is, of binnenkort vol zal zijn, betwijfel ik
ook anderen kregen reeds deze boodschap
had er niet bij stil gestaan
maar deze keer was ik te nieuwsgierig
ik beschouw het nog altijd als een systeemfout, want gisteren heb ik nog met succes een pb geplaatst
1591597782161.png
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.727
2.588
Gaanderen
Er zit verschil tussen is vol en loopt vol. In een grijs verleden ben ik ook er op gewezen dat ik geen pm meer kon ontvangen omdat mijn mailbox vol was. Of dat toen 20 of 30 mails waren weet ik niet meer. Ik weet wel dat Jaap 2 mailservers heeft lopen voor het forum. Ik denk dat het beperkte aantal mails hiermee te maken zal hebben. Kijk er zijn ruim 25000 forumers dat loopt dus op maar ik heb er verder geen kaas van gegeten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.