pop-up reclame dingen?

Ruurd.A

Actieve deelnemer
7 jun 2013
29
0
Groningen
Hallo,

Zodra ik naar de site/forum opent mijn browser (Firefox) bij elk onderwerp wat ik aanklik of elke paar minuten een nieuw scherm met reclame advertenties voor van alles en nog wat (voornamelijk de 'hoe je snel online geld kunt verdienen' -advertenties).

Zijn er meer mensen dit zijn tegengekomen?

Groet, Ruurd
 

Ruurd.A

Actieve deelnemer
7 jun 2013
29
0
Groningen
Dat vraag ik mij ook af Ronald :p, toch ben ik enigszins wantrouwend als het om dit soort advertenties gaat..

reclame zooi.jpg
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Een van de systeembeheerders toevallig photo.exe op de server geopend? :D

Ik zou zeggen gauw de server down en scannen op malware/spyware. Dit soort popups komen nog wel eens met meldingen als "Let op: uw windows 7 is geinfecteerd met een virus! Klik hier om te scannen" en er zijn altijd mensen die dan klikken.
Kan je pc behoorlijk vernaggelen.

Edit: zorg ook voor een goeie pop-up blocker
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Pfff, hier heb ik wel even werk van gehad. Het lijkt nu verdwenen op het forum zelf, maar op de beheers kant heb ik er nog wel last van...

Veel plezier op het forum,

jaap
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.271
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Dat verklaart waarom het forum meer dan een dag "in maintenance" was.

Ik ben heel blij met deze uitvoering Jaap, zo wordt de ellende in elk geval niet meer aan anderen getoond.

Dank je voor deze service!!
 
P

Pel

Guest
Groot is mijn dank Jaap, het was maar een korte periode dat het forum eruit lag, maar ik begon het forum toch al te missen.

Groet Pel.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Ja, het was dat ik gisteravond en vandaag overdag vol met afspraken zat. Vannacht nog wel een tijdje zitten speuren en jullie begrijpen dat ik ook niet zo lekker bij mijn afspraken zat. Er meldde zich ook nog een forumlid die software engineer is en aanbood om te helpen. Het acute probleem was toen al ongeveer opgelost, maar ik ben erg blij dat er nog even iemand mee gaat kijken. Als het het leuk vindt, ik wel!, kan hij er hier zelf nog wel wat over vertellen!

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.