politieke correctheid - what's in a name?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik Hechtel

Actieve deelnemer
22 jul 2022
186
83
Noord-Limburg, Vlaanderen
Ik verwijs even naar mijn off topic antwoord op de zoektocht naar een "echt mens, niet politiek correct"" van een zekere zwollenaar wiens naam hier niet zal vermeld worden.

Ik wil me even verontschuldigen voor het indringen in een topic met mijn - naar mijn mening - legitieme vraag wat dan een politiek incorrect mens zou zijn. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt want ik werd nogal brutaal en persoonlijk aangevallen. Wat volgens mij veel zegt over de aanvaller, mijn gedacht !

Desalniettemin neem ik geen woord terug van wat ik geopperd heb en wens de liefhebber van politiek incorrecte mensen veel jeuk toe en te korte armpjes :sneaky:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Roel22, jaap en rinus

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
971
301
Twello
Wat heeft dit met houtbewerking te maken? Persoonlijk vind ik het leven buiten de houtbewerking complex. Houtbewerking is soms al uitdagend, dus dat zegt wat, want bij houtbewerking moet je niet aan de verkeerde kant van de lijn zagen, net als in het leven er buiten, want dan heb je een probleem. Ik heb een hand links en een hand rechts (gelukkig beiden nog, ook al lopen ze soms letsel op) en die moeten samen wel het werk doen.
De afgelopen dagen weer een mooi houten voorwerp gemaakt, daar krijg ik energie van. Zodra ik me open stel voor meer dan mijn hobby ruimte levert dat niet altijd diezelfde energie op.

• Leuk
Waarderingen: XL500SZ

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
331
247
Oosterbeek
Wat heeft dit met houtbewerking te maken? Persoonlijk vind ik het leven buiten de houtbewerking complex. Houtbewerking is soms al uitdagend, dus dat zegt wat, want bij houtbewerking moet je niet aan de verkeerde kant van de lijn zagen, net als in het leven er buiten, want dan heb je een probleem. Ik heb een hand links en een hand rechts (gelukkig beiden nog, ook al lopen ze soms letsel op) en die moeten samen wel het werk doen.
De afgelopen dagen weer een mooi houten voorwerp gemaakt, daar krijg ik energie van. Zodra ik me open stel voor meer dan mijn hobby ruimte levert dat niet altijd diezelfde energie op.
+1 (dus ik ga nu zagen in m'n "mancave" en trek me verder terug uit deze onaangename clash)

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.441
627
hilversum
Politiek is hoofdpijn.
Politiek correct is relatief.

En ja sommige mensen mogen wel eerst even tot 10 tellen voor ze hun toetsenbord aan raken, Nieuw en oude leden, Maar ook dat is relatief gezien:cool:

• Haha
Waarderingen: Roel22

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.690
1.054
‘s-Hertogenbosch
Meningsverschillen moeten kunnen maar als men elkaar gaat beledigen vind ik niet kunnen….
Als je dat wil, doe dat dan in een persoonlijk bericht met elkaar, en trek daar niet een heel topic uit elkaar…..
Ik vind dat online beledigen eigenlijk alleen maar iets zegt over degene die beledigd en niet over degene die aangevallen wordt.

Met hele vriendelijke groeten deze mooie dag aan iedereen toegewenst ( die het met me eens is dat het een mooie dag is)

John

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.