Heeft iemand ervaring met dit soort platenkarretjes? Er komt een andere werkplaats en er zit een gang voor met deuren. Wil hele platen van de auto naar binnen brengen in mijn eentje. Hebet deze geen ervaring.
Heeft iemand ervaring met dit soort platenkarretjes? Er komt een andere werkplaats en er zit een gang voor met deuren. Wil hele platen van de auto naar binnen brengen in mijn eentje. Hebet deze geen ervaring.
Is zo'n kar die ze bij de gamma hebben niet handiger? Met vier grote zwenkwielen er
Ik heb straks 60m2 en voor een grotere geen plek.Is zo'n kar die ze bij de gamma hebben niet handiger? Met vier grote zwenkwielen er onder. In mij ervaring zijn die luchtbandjes altijd zacht. En zo'n karretje stuurt belabberd als je er niet naast kan lopen, bijvoorbeeld als je door een deuropening moet.
Die van de Gamma kost daarentegen maar 50 centIk heb straks 60m2 en voor een grotere geen plek.
Leuk ding! Hoe zouden die wielen zich houden op drempels en kleine hoogteverschillen? Dat geeft meestal harde klappen.Ik zit al een poosje te denken om de platendrager van Bora te kopen. Die heeft ook een zwenkinrichting. Misschien is dat wat voor je? Is zo te zien ook nog eens goedkoper. Krijgt goede recensies.
![]()
Bora Paneeldrager Next Generation / Next Gen Panel Carrier | PM-1850
Paneeldrager: voor bij gebruik van tafelzagen.Het verplaatsen van plaatmateriaal en grote stukken hout is eenvoudiger dan ooit met de PM-1850 Paneeldrager. Dit hulpmiddel doet niet alleen dubbel werk: het vermindert niet alleen de tijd en moeite die het…www.gereedschappro.nl
niet echtHeb je de prijs van die FAT schaarheftafels als eens gezien?
Als je het een beetje handig aanpakt kun je die tafel voor veel meer gebruiken. Die Ruwi tafels zijn top, zeker icm een MFT top, maar die prijs is wel erg heftigAls ik me niet heel sterk vergis maakt Ruwi ze voor Felder. Hun prijs is vergelijkbaar. Een dikke €3500 voor een schaarheftafel met plaatzwenkinrichting is in ieder geval voor mij toch wat al te gortig. Ik heb er wel aan zitten denken om gewoon een heftafel voor een motor te kopen en die aan te passen met een groter platform en er zelf een zwenkinrichting op te maken. Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn. Is misschien een mooi project voor in de nieuwe werkplaats.
op de wielen van de dewalt kan ik geen ventiel ontwarenDe Bora is interessant, maar heeft volgens mij keiharde wielen die een flinke dorpel op de duur niet overleven.
De DeWalt wagen gaat terug! De naam niet waardig :-( En dat voor € 299,-Ik neig ernaar onderstaande wagen te kopen. De Bora is interessant, maar heeft volgens mij keiharde wielen die een flinke dorpel op de duur niet overleven.
![]()
DeWALT DXWT-202 platenwagen 500kg kopen? | Toolstation
Bestel snel en eenvoudig jouw DeWALT DXWT-202 platenwagen 500kg ✓ Gratis bezorgen vanaf €40 ✓ 90+ vestigingen in Nederland ✓ Snel en gemakkelijk bestellenwww.toolstation.nl
Dit is een Uber stevig ding met handgrepen die lekker ver uit elkaar liggen. Ook geschikt voor tafelbladen met versteviging.
Al mijn DeWalt spullen zijn netjes behalve dezeNetjes lassen kunnen ze blijkbaar niet bij Dewalt…