Pergola Verbindingen - Sterker en Stijlvoller!

Bas Rijpers

Nieuw lid
7 dec 2023
2
7
26
Eindhoven
rijpex.nl
Hallo houtbewerkingsenthousiastelingen!

Mijn naam is Bas van Rijpex en ik wil graag iets met jullie delen waar ik enorm trots op ben. Na veel onderzoek en ontwikkeling, ben ik verheugd om mijn lijn van pergola verbindingen te introduceren, die aanzienlijk robuuster en esthetisch aantrekkelijker zijn dan wat momenteel op de markt beschikbaar is.

Deze verbindingen zijn gemaakt van 3mm dik staal, in tegenstelling tot de 1 of 2mm opties die vaak worden aangeboden. Dit extra dikke staal verzekert een duurzamere en stevigere constructie voor uw pergola, wat een langere levensduur en meer stabiliteit garandeert.


Maar dat is niet alles! We hebben onlangs een matzwarte coating toegevoegd, waardoor ze niet alleen functioneel, maar ook stijlvol zijn. Deze coating zorgt voor een moderne, elegante look die perfect past in elke tuin of buitenruimte.

Bij Rijpex begrijpen we dat eenvoud en gemak belangrijk zijn. Daarom bevatten onze sets alle benodigde houtdraadbouten, revetten en afdekdoppen. Alles is goed verpakt en eenvoudig te gebruiken, zodat u zonder zorgen aan uw project kunt beginnen.

Of u nu een doe-het-zelver bent of een professional, deze verbindingen zullen een waardevolle toevoeging zijn aan uw project. Ik nodig u uit om een kijkje te nemen bij onze hoekverbindingen:

En muurverbindingen:

Ontdek zelf het verschil dat kwaliteit kan maken in uw pergola project!

Bedankt voor uw tijd, en ik kijk uit naar eventuele feedback of vragen die u heeft.

Met vriendelijke groet,

Bas Rijpers
Rijpex
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
In ieder geval commercie, commercie, commercie!
Maar misschien wil Bas Rijpers wel betalen voor advertentieruimte alhier? :)
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
In ieder geval commercie, commercie, commercie!
Maar misschien wil Bas Rijpers wel betalen voor advertentieruimte alhier? :)
Ja, of zoals misschien wat setjes van dat spul weggeven aan de eerstvolgende 5 houtbewerkers die een pergola willen bouwen met dit soort snelbouw elementen, in ruil voor reviews.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bas Rijpers en GerardusR

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.707
2.571
Gaanderen
Laat Jaap maar bepalen wat ongewenste reclame is. Ik zou zeggen maak mooie houtverbindingen. Dat is veel goedkoper dan deze dure stukken ijzer.
 

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Ik heb de mijne met halfhout e.d. gemaakt. Maar om eerlijk te zijn vind ik de prijzen best meevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LFlab

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Ik ook, vraag me wel af of er op termijn niet te veel vocht tussen het staal en het hout blijft zitten, zou mooi zijn als het hout op kan drogen en niet nat blijft (ook voor het staal beter).
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam
Het is sowieso de vraag of dikkere plaat beter is. Dunne plaat trek je tegen het hout aan, dus je hebt krachtoverdracht via schuifspanning, en als er na droging van het hout ruimte ontstaat kun je de bouten natrekken. Met dikkere plaat blijft er al snel ruimte dus je houdt alleen de overdracht via de bouten over, en als je een bout natrekt breek je ofwel de bout of je draait hem dol.
 

Bas Rijpers

Nieuw lid
7 dec 2023
2
7
26
Eindhoven
rijpex.nl
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn vorige bericht. Het was niet mijn bedoeling om ongegeneerd te promoten of enige vorm van spam te verspreiden. Ik zag dat de verbindingen van Wovar vaak werden gedeeld en besproken in verschillende reacties en ik wilde met trots mijn eigen producten delen en toelichten. Ik begrijp nu dat dit misschien niet de juiste benadering was.

Ik waardeer de opbouwende feedback die sommigen van jullie hebben gegeven. Het is altijd mijn intentie geweest om bij te dragen aan de gemeenschap en iets van waarde te bieden. Als dit verkeerd is gevallen, spijt het me oprecht.

Ik sta open voor suggesties over hoe ik het beste mijn producten en kennis kan delen zonder over te komen als ongewenste reclame. Nogmaals mijn excuses en ik hoop dat we vooruit kunnen met een positieve en constructieve dialoog.

Met vriendelijke groet,

Bas Rijpers
Rijpex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.