PEPPOL ! Een samentrekking van PEPtalk en euroPOL ?

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.062
2.903
Klein-Brabant, Vlaanderen
we werken met de betalende versie maar via KBC krijg je de betalende versie 1 jaar gratis.
bij kbc staat dat die gratis versie 25 euro/maand waard is
bij billit lees ik dat 25 fakturen / maand aan 7,5 euro / maand kan
ik heb aan billit net de vraag gesteld hoe ik kan vermijden dat ik na 1 j automatisch naar een jaarabo van 25/m overga
wordt vervolgd !

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
575
137
Oss
we werken met de betalende versie maar via KBC krijg je de betalende versie 1 jaar gratis.
Hoe die flow Peppol, Doccle, Billit werkt, heb ik geen idee

voorlopig doen we gewoon nog een export naar pdf en mailen we dit door. Onze boekhouder doet dit ook in bijberoep. Geen idee of we dit in de toekomst nog kunnen optimaliseren.

Billit Helpcenter in Sint-Niklaas, misschien een bezoekje waard?

Ik ben afgelopen januari overgestapt naar snelstart. Voorheen deed ik alles in soort van excel ( librecalc ). Deed zelf btw doe ik nu ook nog
Nu boek ik de facturen meteen in snelstart.
Crediteuren en debiteuren ( ontvangen en te betalen) ook offertes kunnen hierin gemaakt worden en deze kunnen ook omgezet worden naar factuur. Zonder alles opnieuw te moeten invoeren.
Dan staan ze meteen bij boekhouder ook op de juiste plaats. In het verleden moest de boekhouder aan het einde van het jaar alsnog alle facturen in het systeem zetten dat is nu ook niet meer nodig. Betaal dacht €14 per maand maar bespaar € 1500 door facturen er niet meer in te zetten.
Volgens mij is er dan niet veel meer te stroomlijnen. Hij heeft aan het einde van het jaar alleen aangiften nog te doen voor inkomstenbelasting

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.