Pepermolen Zebrano

nederhout

Actieve deelnemer
15 okt 2017
188
43
Mooi.

Pepermolen is niet het eerste dat ik denk wanneer ik de foto zie. En dat is een positief iets.

Niet dat pepermolens normaal lelijk zijn, maar omdat afwisseling leuk is.

En zebrano: is dat hout
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van der Ploeg

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Mooi model en perfect afgewerkt.

In je tekst viel me vooral dit stukje op: © Jan van der Ploeg. Als je daarmee wilt bereiken dat kopieerders vermelden dat ze het model van jou hebben "geleend", kan ik dat van harte toejuichen. Ere wie ere toekomt.
Maar het daadwerkelijk verdedigen van je copyright? Ik zie de advocaten al in hun handen wrijven...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van der Ploeg
In je tekst viel me vooral dit stukje op: © Jan van der Ploeg. Als je daarmee wilt bereiken dat kopieerders vermelden dat ze het model van jou hebben "geleend", kan ik dat van harte toejuichen. Ere wie ere toekomt.
Maar het daadwerkelijk verdedigen van je copyright? Ik zie de advocaten al in hun handen wrijven...
Kor,
Vrienden van mij maken voor mij ook wel eens foto's die ik gebruik in mijn nieuwe website (nog niet geheel klaar) en vermeld dan ook wie de foto gemaakt heeft. Geen behoefte om een advocaat in te huren. Mijn motto beter gepikt dan niet gemaakt. Daarbij wel het voor behoud dat het netjes is om de bron te vermelden.

M.vr.gr. Jan
 

FerryLeek

Actieve deelnemer
26 mrt 2015
190
70
Putten
www.foak.nl
  • Leuk
Waarderingen: Jan van der Ploeg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.