PBM kistje

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.658
708
Antwerpen
Na lang zoeken en proberen, heb ik eindelijk een mondmasker gevonden dat ik lang op kan houden en niet beslaat (brildrager) en zonder dat het irriteert (3M Aura, FFP3) en dan ook maar tegelijk een upgrade kwa oorbescherming, ene die goed dempt en waar ik via bluetooth naar muziek kan luisteren (Isotunes Pro). Daar hoort natuurlijk ook een mooi kistie bij waar ik alles stofvrij kan bewaren.

Begonnen met een plank (beuk met slaap en spint), 3mm multiplex/gefineerd als deksel en wenge als splines. Van binnen afgeboord met dunne balsa.
IMG_2939.jpg
de meeste rechtse plank (wat ik met die andere 3 gespiegelde beuk ga doen, weet ik nog niet)
IMG_2943.jpg
IMG_2945.jpg
jammer genoeg is de rode tekening in de deksel net weggevallen door de zaagsnede bij het openen van de box
IMG_2944.jpg
moet een vd scharnieren nog zwart spuiten
 

Bijlagen

  • IMG_2945.jpg
    IMG_2945.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 5
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Mocht je nu next level mondkapjes willen gaan kan ik de 3M halfgelaatsmaskers van harte aanbevelen.

Mooiste is nog dat je als Darth Vader klinkt en er ook wel een beetje zo uitziet :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.