Paulownia hout

ArnoldN

Nieuw lid
19 feb 2021
11
0
Hallo iedereen!Screenshot_20211019-171854_Photos.jpgScreenshot_20211020-175236_Chrome.jpg
Heeft iemand een idee waar men ongelijmde planken verkoopt van Paulownia?
Lengte 2.4m of langer, breedte 50 mm of meer, hoogte 50 mm +/-, kwartier gezaagd,
Dit zal wel en schot in het duister zijn maar ik probeer het toch maar, (als alternatief mag het WRC zijn)
Bedankt,
Arnold
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
  • Leuk
Waarderingen: ArnoldN

Roel22

Post veel
27 feb 2017
927
318
Weet je Arnold wat ook wel eens leuke reacties opleveren kan? Je gewoon iets uitgebreider voorstellen dan met, "Hallo nieuweling hier" van 19 feb.... ;)
We hoeven echt niet je hele doopceel gelicht te zien hoor, gewoon even een idee van wie en hoe....:)
 

ArnoldN

Nieuw lid
19 feb 2021
11
0
Weet je Arnold wat ook wel eens leuke reacties opleveren kan? Je gewoon iets uitgebreider voorstellen dan met, "Hallo nieuweling hier" van 19 feb.... ;)
We hoeven echt niet je hele doopceel gelicht te zien hoor, gewoon even een idee van wie en hoe....:)
Dank voor het advies natuurlijk maar ik moet bekennen dat er niet zoveel over mij te vertellen is waar iemand in dit houtforum op zit te wachten 😊 Alleen misschien dat ik veel met Rimu en Kauri en Totara hout heb gewerkt en ze ook op mijn land had staan in New Zealand, zelf ook weer geplant daar 30 jaar geleden. Voor de volgende generatie. Nu oud grijs maar nog geen 80 heb ik plezier om met de 'Europese' houtsoorten te spelen. Toch nog een heel verhaal geworden toch?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.