Ik wil een geverniste parket bestaande uit eiken lamellen (ik schat 5 x 100mm) op kant opschuren. Het gaat om zo'n 80 m2. Het is een relatief open oppervlakte en er zijn geen chauffages om onder te schuren etc. De vloer is tien jaar oud, er zijn geen diepe krassen en de vloer is mooi vlak. Enkel de vernis is hier en daar vuil of licht bekrast. Zie foto's, al geven de foto's een slechtere indruk dat het in werkelijkheid is.
Ik zou het doen met deze machine: Schuur- boenmachine met stofzuiger huren bij Huurland en een kleine excentrische Makita schuurmachine voor de kanten. Wat denken jullie? Hebben jullie tips? Hoe lang zou ik de machine reserveren?
Welke vernis raden jullie aan als afwerking? Ik heb een hond die heel af en toe in huis plast of overgeeft.
Bedankt!

Ik zou het doen met deze machine: Schuur- boenmachine met stofzuiger huren bij Huurland en een kleine excentrische Makita schuurmachine voor de kanten. Wat denken jullie? Hebben jullie tips? Hoe lang zou ik de machine reserveren?
Welke vernis raden jullie aan als afwerking? Ik heb een hond die heel af en toe in huis plast of overgeeft.
Bedankt!