PARF geleider systeem

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Hoi,

Voornemens om op mijn nieuwe werkbank [niks speciaals] wat 20 mm gaten te boren om de verschillende dogs te kunnen gebruiken.
Nu is er het PARF systeem van Bridge City Tools, waar deze mee geboord kunnen worden.
Heeft iemand hier de set mogelijk gekocht die hij/zij uit zou willen lenen? Of kent iemand een betaalbaarder alternatief?
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
Op marktplaats. Geen ervaring en geen banden mee:


Het bedrijf 247wood had ook een freesmal om mft gatenpatroon te boren. Werd verkocht door toolstation, maar ikom de mal nergens meer tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.991
818
Omgeving Leiden
Er is ook een initiatief geweest van forumlid maja158 die een aantal mallen met een cnc heeft gemaakt.
Het plan was om ze onder de leden te laten rouleren. Op een gegeven moment is het rouleren gestopt en is het initiatief op die manier een stille dood gestorven. Maar die malleen moeten nog ergens uithangen. Misschien komt er naar aanleidng van jouw post nog een mal boven water.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
638
303
Het Groene Hart
Haal je niet twee dingen door elkaar Jan? Volgens mij doel je op het Parf Guide systeem, maar dat is van UJK.
Dat wordt geregeld hier op het forum besproken en er zijn verschillende mensen die er een hebben (ik niet), dus daar even op zoeken misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Haal je niet twee dingen door elkaar Jan? Volgens mij doel je op het Parf Guide systeem, maar dat is van UJK.
Dat wordt geregeld hier op het forum besproken en er zijn verschillende mensen die er een hebben (ik niet), dus daar even op zoeken misschien?
Bedankt Jochem. Ik haal zeker zaken door elkaar. PARF is van UJK inderdaad.
Ik doe een search, bedankt.
 
Laatst bewerkt:

stav

Actieve deelnemer
4 jan 2019
62
34
Staden
Op marktplaats. Geen ervaring en geen banden mee:


Het bedrijf 247wood had ook een freesmal om mft gatenpatroon te boren. Werd verkocht door toolstation, maar ikom de mal nergens meer tegen.
Ik heb die van 247wood destijds aangeschaft via hen zelf voor een 65 euro en ben er best wel tevreden over. Zeker gezien de enkele keer dat je dit nodig hebt en die van ujk toen rond de 165 euro geprijsd was vond ik de 247 het proberen wel waard.

Nu zie ik inderdaad ook dat 247wood dit niet meer in zijn assortiment heeft en hun mft accesoires blijkbaar ook in de uitverkoop staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.