Paramo No5 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Paramo bankschroef te koop wegens “overcompleet”.
Heb een mooie 5” Hemklem gevonden dus de Paramo No5 is over.

Schoongemaakt en voorzien van twee lagen hammerite en moly vet. Hij is vrij van roest onder de verf omdat ik met electrolyse alles heb schoongemaakt.
Geen speling, veer is nog goed, schroeven vd de bekken zijn vervangen dus alles is los te halen. Vergeleken met een Record is deze ook makkelijk te demonteren voor onderhoud
Wringstok met één vinger te bedienen en dat alleen zorgt dat ik hem elke keer met plezier gebruik. De schroefdraad is nog helemaal gaaf. Beetje zonde als hij niet door iemand ander met plezier wordt gebruikt.

Voor de No 5 heb je wel een grote werkbank nodig, maar ik gebruik hem ook om draadeinden vast te houden of een PVC buis in te korten:)
Voor de vergelijking even twee foto's toegevoegd. De No5 op de "overzichtsfoto" is de tweede van rechts.
Op de andere foto staan een No2 een No4 en de No5.

De No4 gaat ook nog in de verkoop.

Gezien het gewicht alleen ophalen in Berkel en Rodenrijs
Vaste prijs €60,- / stuk. Ga ze in eerste instantie niet op MP zetten.
 

Bijlagen

  • GetImage.jpeg
    GetImage.jpeg
    86,1 KB · Weergaven: 74
  • Paramo 2 en 4.jpg
    Paramo 2 en 4.jpg
    186,1 KB · Weergaven: 72
  • Paramo No5 01.jpg
    Paramo No5 01.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 67
  • Paramo No5 02.jpg
    Paramo No5 02.jpg
    91 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
89
26
Ljouwert
Mijn vader bleek nog een oude heuer te hebben staan, en geïnspireerd door @mk23 koop ik niet zijn mooie bankschroef, maar ga ik voor de oude heuer.
Dus voor iedereen die een goede bankschroef zoekt, deze krachtpatser staat weer te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: mk23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.