Paramo No4 te koop

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Paramo bankschroef te koop wegens “overcompleet”.
Heb een mooie 5” Hemklem gevonden dus de Paramo No5 is al in de verkoop gegaan.
Ben verder ruimte aan het maken, dus mijn Paramo No4 gaat ook in de verkoop. Schoongemaakt en voorzien van hammerite, lijnolie en moly vet. De bekbreedte is ruim 11cm en de bek gaat 16cm open.

Ook deze moet eigenlijk op een werkbank staan, maar is minder groot en zwaar dan de No5, hoewel de maten niet eens zoveel kleiner zijn. Verder geen lasspetters, sporen van een zaag of haakse slijper en vrij van roest.

De vorige eigenaar heeft de wringstok wat weten te verbuigen, maar ik heb verder geen schade weten te vinden. Geen speling, veer is nog goed, schroeven vd de bekken zijn los geweest dus alles is los te halen. Vergeleken met een Record is deze ook makkelijk te demonteren voor onderhoud.
Wringstok met één vinger te bedienen en de draad is nog gaaf. Beetje zonde als hij niet door iemand anders met plezier wordt gebruikt. Bij mij staan ze in de stellingkast te wachten op een volgende klus.

WhatsApp Image 2023-07-27 at 22.09.44.jpegWhatsApp Image 2023-07-27 at 22.09.43.jpeg


Vaste prijs €60,- en gezien het gewicht alleen ophalen in Berkel in Rodenrijs. Ga ze niet op Mp zetten om ze te laten slopen door één of andere Harrie.
Op de onderstaande foto staan een No2 deze No4 en de No5.

No2 en No4.jpgi
 
Laatst bewerkt:

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
De No5 en No 4 heb ik net even op de weegschaal gezet. De Paramo No4 weegt 20kg maar heeft bijna hetzelfde klembereik als een No5.
De No5 weegt 29kg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.