Zit met metaalbewerkingsprobleempje, ben bezig een dak te maken voor een paardentrailer uit plaatstaal, en slaag er niet in om de bolle hoeken vooraan te dichten. Misschien heeft iemand van jullie de oplossing, de bedoeling is om met driehoekige strips de hoeken te dichten zoals op de voorbeeldfoto (daar wel aluminium, ik gebruik plaatstaal).
Zoiets wil ik gaan bereiken qua hoeken van het dak:

Heb een poging gewaagd, maar is niet gelukt, de 1e driehoek ging goed, de 2e al iets moeilijker, en dan de derde driehoek kon ik niet meer gemonteerd krijgen, waarschijnlijk klopt de geometrie van men driehoeken niet. Op onderstaande foto zit enkel nog de onderste van mijn testdriehoeken gepunt, de andere 2 had ik al weer verwijderd. Mocht iemand raad weten dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.
Zoiets wil ik gaan bereiken qua hoeken van het dak:

Heb een poging gewaagd, maar is niet gelukt, de 1e driehoek ging goed, de 2e al iets moeilijker, en dan de derde driehoek kon ik niet meer gemonteerd krijgen, waarschijnlijk klopt de geometrie van men driehoeken niet. Op onderstaande foto zit enkel nog de onderste van mijn testdriehoeken gepunt, de andere 2 had ik al weer verwijderd. Mocht iemand raad weten dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.