Overbodig maar leuk gevonden - domino lijm verdeler

elzenmaa

Actieve deelnemer
23 nov 2014
544
129
Met je eens.
Zijn overigens wel heel kleine gaatjes waar die lijm door moet.
Ben bang dat die snel verstoppen
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
Ik vind het wel opmerkelijk dat er een hele 'industrie' ontstaan is van 3-d geprinte accessoires voor Festool-spul. Als Festool dat in de gaten houdt zouden er zomaar reguliere producten door kunnen ontstaan - zo'n beetje als met apps: zodra er eentje flink bereik kreeg, werd het als feature door Apple / Google opgepikt en door hen zelf gelanceerd.
Deze maakt trouwens weinig kans, denk ik.
 

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
79
23
België, Limburg
Heb zelf een 3D printer en ik begrijp dat de sterkte en nauwkeurigheid niet hetzelfde is als van gegoten plastic of bewerkt alu bijvoorbeeld en dus koop ik de meeste dingen inderdaad toch. Enige wat ik zowat nog in gebruik heb zijn verloopstukken, kerfplaatje en afdekking van men invalzaag.

Maar ik denk dat het zo wijd verspreid is plus het aanbod aan aftermarket (TSO, benchdogs,...) is zo groot dat het niet interessant is voor Festool. Hun vaste railsquare is van TSO, de parallelgeleiders zien er oud uit tov de rest en worden niet geupdate, zelfde voor rail scharnier. Ze hebben wel een cycloon, maar die is zo duur dat zelfs ik er niet aan wil.
En zo'n bedrijf is ook gewoon log, dus ze zijn altijd te laat lijkt t wel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.