Organische vorm met lades

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Soms zeggen beelden meer dan woorden......









Houtsoorten : steenbeuken en gestoomd peren
Hoogte : 1020mm
Afwerking : osmo

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@Berrie : Bedankt he !!

Dit bouwsel staat nog even bij mij thuis voordat het ergens deze week verhuisd naar een plaatselijke galerie samen met wat andere projecten. Hopelijk brengt het mooi wat geld op, 100% van de opbrengst zal naar KIKA gaan.
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Volgens mij heb je in al die laatjes flessen whisky verstopt zitten... :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@David : Hahaha...dat zou heel goed kunnen...je moet inderdaad wel ietwat dronken zijn om zulke bouwsels te bedenken.....ik ben meer een liefhebber van port......
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Vorige week heb ik dit project samen met wat andere kleine dingen naar een plaatselijke galerie gebracht waar het tijdelijk mag staan. Na 1 dag waren er al 3 dingen verkocht...dus dat gaat lekker !!

Dit project is nog te koop. Richtprijs 100,-
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Bijzonder werkstuk van een bijzondere man :D. Stel dat je je werkplaats zo zou inrichten, dat je helemaal los komt van alles recht, haakse hoeken etc. Wat van je snijplanken aan de muur, supergaaf!

jaap
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Dit werkstuk heb ik nu 2 x mee genomen naar een expositie. Daar liep ik al snel tegen een ontwerpfoutje aan.....er mist eigenlijk een degelijke voet. Nu is toch een wankel geheel. Toch maar een voetje ervoor maken dus. Als alles goed verloopt dan is er in augustus een grote kunstmarkt waar ik een plekje heb gekregen. Dus ik heb nog even tijd....hahaha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.