Oproep: Gedeelde werkplaats

lolke

Nieuw lid
18 nov 2014
5
0
Apeldoorn
Beste leden,

Mijn naam is Lolke Dijkstra. Ik woon in Apeldoorn. Ik heb weinig ervaring met het werken met hout, maar wil er toch graag mee aan de slag. Ik wil graag eenvoudig beginnen met het maken van ombouw en kasten voor (hifi) apparatuur. Niet heel ingewikkeld, maar wel leuk om te doen. En het moet er natuurlijk ook heel goed uitzien.

Dan heb je dus onder andere gereedschap en een goede werkplaats nodig. En die heb ik niet. Wat ik wel heb: een goed stel hersens. Maar goed ik zal me zeker moeten inlezen, en belangrijker, aan de slag gaan.

Ik ben op zoek naar een gedeelde goed uitgeruste werkplaats in de omgeving van Apeldoorn.

Goed, dat is er dus uit. Ik zou me bijvoorbeeld kunnen aansluiten bij een aantal mensen, misschien in een stichting of vereniging verband. Ik weet niet of zoiets al bestaat in Apeldoorn en omstreken. Alternatief is natuurlijk zoiets op te gaan zetten. Misschien goed om eens contact te leggen en te onderzoeken of dit een haalbaar idee is.

Als het al bestaat: zou u zich bekend willen maken? Dan kan ik contact opnemen.
Als het NIET al bestaat: belangstellenden zouden zich bij mij kunnen melden, en we kunnen dan inventariseren wat de mogelijkheden zijn.

M.v.g.
Lolke Dijkstra
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Leuk initiatief dat je neemt, ik hoop dat je je het kunt realiseren.

Fons
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@lolke : Je bent meer dan welkom. De werkplaats gaat wel binnenkort 2 weken sluiten, dat wil zeggen de beheerder is twee weken afwezig en dan sluit de werkplaats. Echter heb ik zelf een sleutel want ik wil liever door werken de komende tijd. Het beste is dan om in t nieuwe jaar eens te komen kijken.
 

lolke

Nieuw lid
18 nov 2014
5
0
Apeldoorn
@lolke : Je bent meer dan welkom. De werkplaats gaat wel binnenkort 2 weken sluiten, dat wil zeggen de beheerder is twee weken afwezig en dan sluit de werkplaats. Echter heb ik zelf een sleutel want ik wil liever door werken de komende tijd. Het beste is dan om in t nieuwe jaar eens te komen kijken.


Eh.. Praten jij en Rickkoorman over hetzelfde? Ik ben morgen sowieso ff in Zwolle en zou heel graag ff een kijkje nemen. Kan dat, of moet dat op afspraak?
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Morgen wordt relatief lastig...t beste is om in januari eens een afspraak te maken. De beheerder (jorick) heeft tevens een eigen meubelmakerij en is er druk met een grote klus af te ronden voor de kerstdagen.

@meron : Bedankt he voor de uitleg :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.