open dag

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hallo allemaal,

Heel erg leuk nieuws (vind ik... :) Er komt weer een Open Dag. 2 eigenlijk. Omdat het vorige jaren wel heel druk was, doen we de open dagen nu verspreid over 2 dagen. 1ste EN tweede Paasdag 2023. En het wordt weer ietsje groter dan vorig jaar. Op de website vind je een pagina waar je kan zien hoe, wie, wat en waarom...
https://dehoutdraaierij.nl/open-dagen-2023/
Open dagen 2023 - De Houtdraaierij

Grtz
Ronald
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Nog 3 weken te gaan, de spanning loopt al een beetje op hier... Nog veel te doen... Het wordt druk als ik zo hoor en zie wie er allemaal komen. Er komen mensen uit Ierland, Engeland Tsjechië, Zwitserland en natuurlijk België en Duitsland... Veel mensen komen 2 dagen...
Ik krijg veel vragen van mensen die met een camper willen komen. Dat kan natuurlijk. Ik begrijp dat de meeste camperplekken inmiddels al vol zijn. Maar kom alsjeblieft niet met je camper hier de straat inrijden. Als je met een camper komt parkeer 'm dan niet in de wardsestraat en kom het laatste stukje lopen of met de fiets. Het is sowieso een goed idee om op de fiets te komen. Er is namelijk niet zo veel parkeerruimte hier...
Dus als je een fietsendrager achter de auto hebt en een fiets.... neem ze mee, en parkeer ergens in de wijde omgeving...
In de Monsigneur Hendriksenstraat kan je ook parkeren in de berm. Het is dan nog zo'n 200 meter lopen over een wandelpad. Dat is hier:
Google Maps

Hans en Jacob Weißflog komen ook demonstreren! Dat vind ik echt supergaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: luc (-: en Zjeeraar

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Wellicht nog goed om te weten....

We doen ook dit jaar ons best de parkeergelegenheid zo goed mogelijk te regelen. Hieronder de opties.

Parkeren aan de linkerkant van de Wardsestraat
Het laatste stuk van de Wardsestraat is doodlopend, het is maar een smalle weg en er moeten auto's in en uit. Daarom parkeren we alleen aan de linkerkant van de weg. Op die manier blijft het mogelijk om elkaar te passeren. Parkeer dus svp niet half op de weg maar helemaal in de berm.

Parkeerterrein Wardsestraat 2a; 700 mtr lopen
Tevens is er een groot parkeerterrein beschikbaar aan de Wardsestraat 2a (51.96209597647798, 6.16544488297475). Vanaf daar is het 700 mtr lopen. En wellicht prettig te weten, hier is een toilet aanwezig.

Alternatief Monseigneur Hendriksenstraat; 200 mtr lopen
Als alternatief is er ook nog de mogelijkheid om te parkeren in de Monseigneur Hendriksenstraat (51.971151, 6.154003). Vanaf daar is het zo'n 200 mtr lopen over een wandelpad.

De mensen met de gele hesjes helpen je graag parkeren.

Fiets
Is het mogelijk om op de fiets te komen, dan waarderen we dat enorm!
Wat ook een goede optie is; auto parkeren op Het boerenbond plein in Nieuw Wehl en vanaf daar het laatste stukje door de landerijen fietsen! Geen straf hier.

We zien je graag, op 1e of 2e Paasdag!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een hele leuke en drukke Open Dag! Ik was er maandagochtend, erg leuk om weer bekenden te spreken, gelachen etc. Echt weer goed georganiseerd Ronald! Demo's draaien, allerlei spullen te koop, catering, een paar uren vloog om. Ging ook niet met lege handen naar huis, een liter Danish Oil van Ron van Zaltbommel, een groot stuk ebbenhout en een prachtig boek van Radius. Heb een paar foto's gemaakt maar die geven maar zeer beperkt weer hoe leuk het was.
Voor wie het gemist heeft, op 29 oktober hebben we weer Open Dag Hout in Zutphen met Ronald natuurlijk.

jaap

DSC00069.jpeg

DSC00071.jpeg

DSC00072.jpeg

DSC00073.jpeg

DSC00075.jpeg

DSC00076.jpeg

DSC00077.jpeg
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
191
38
Amsterdam
Het was erg leuk. Ik heb twee demo's van Helen Bailey gezien. Dat was bijzonder. Indrukwekkend!
Ook nog wat van de verlanglijst kunnen strepen, een centerfinder en een profielguts 13 mm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.