Open dag Masave fijnhouthandel 23 september 2023

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Hallo allemaal

Misschien zullen jullie wel denken " alweer een open dag ?"....inderdaad hahaha... Ik vond het zo gezellig dat we gewoon nog een open dag organiseren. Eigenlijk meer een open ochtend. Dit is hier beter in te plannen dan een hele dag. Wat is er nog leuker dan mooi hout bekijken, kofffie/thee drinken en praten met mede houtliefhebbers.

Wanneer
Zaterdag 23 september van 9.00 tot 12.00

Waar
Marconistraat 2a Zwolle

Er is dus voldoende hout te zien en te koop. Mocht je specifieke wensen hebben geef dat dan aub van te voren even door zodat we dat klaar kunnen liggen. Op deze dag zelf kunnen we helaas niets schaven ivm de drukte in de werkplaats.

Mochten er verdere ontwikkelingen zijn qua activiteiten meld ik mij natuurlijk direct.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Jippie, het is bijna zover. Vandaag zijn we alvast begonnen om de grote dingen klaar te zetten. Morgen de laatste dingetjes en dan kan het feest losbarsten.

Met een beetje geluk krijgen we de nieuwe kantinedeur ook nog klaar voor Zaterdag. Mis alleen nog het glas momenteel. Denk dat dit onze mooiste deur tot op heden is. Beetje overkill maar ik zit er een paar keer per dag, dan beter iets heel moois maken.

Tot zaterdag
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.