Opbergkast woonkamer

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Het huidge idee is als volgt. De stijlen lopen door tot onder, en tussen de stijlen, komt verdiept een plint. Zou ik dat blokje vuren en MDF strookje niet plaatsen, dan zou de plint niet te plaatsen zijn, en heel raar ogen.

Kies ik voor een verwijderbare plint (wat prima zou kunnen uiteraard), dan kan ik die poten waar jij naar verwijst wel gebruiken, al komt alle kracht wel op de verbinding tussen de onderste plank en de zijkant. Denk dat het wel een zwaar meubeltje gaat worden, dus dat moet ik nog maar even bekijken.



1629801538164.png
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Kies ik voor een verwijderbare plint (wat prima zou kunnen uiteraard), dan kan ik die poten waar jij naar verwijst wel gebruiken, al komt alle kracht wel op de verbinding tussen de onderste plank en de zijkant.
vermits je stelpoten opwierp, heb ik een handig type vermeld
met de vraag van de al dan niet doorlopende stijlen kaart je een eeuwig dilemma aan
ofwel de stijlen ofwel de onderste plank dragen het gewicht van een hele kast
een compromis is een horizontale plaat waar stelpoten onder staan + waarop de stijlen rusten
esthetisch vind ik jouw ontwerp, waar de stijlen tot op de grond komen, het mooist
is de vloer niet horizontaal, dan moet je opspieën, wat minder esthetisch is
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.