Op zoek naar fabrikant epoxy houten doosjes

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Behoorlijk off topic, maar, uit China, of uit een Chinese gevangenis?
Wat verdienen gevangenen in Nederland?
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.772
741
Enschede, Twente
Behoorlijk off topic, maar, uit China, of uit een Chinese gevangenis?
Wat verdienen gevangenen in Nederland?
Gevangenen. Officieel enkel om spullen te maken voor inlands gebruik, maar er glipt ook wel eens wat tussendoor, zoals werkhandschoenen voor Milwaukee (uitgebreid gedocumenteerd). De verdiensten? Citaat:

In an interview in Mandarin with Wisconsin Watch from his home in Taiwan, Lee said officials forced him and hundreds of other Chishan prisoners to work roughly 13 hours a day, seven days a week with just a few days off around the Chinese New Year. His pay? The equivalent of about 48 cents a day.

Wat in NL het gangbare uurtarief is weet ik niet (ben nog nooit veroordeeld tot gevangenisstraf…).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjaka

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Het is in NL ook een habbekrats. Maar je hebt hier de optie om te weigeren. Wordt je dag wel saaier van.
Maar op zich leuk om een doosje te maken, maar zou toch leuk betaald willen worden om er zoveel te maken... De kosten van de epoxy enzo lopen ook best op.
 

Rik Hechtel

Actieve deelnemer
22 jul 2022
77
17
Vlaanderen
Ik wil wel een honderd doosjes maken. Geschatte kostprijs 80 euro/stuk.
Voorschot 100% = 8.000 euro in contant. Leveringstermijn te bespreken
 
  • Leuk
Waarderingen: LFlab

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Als ik de reacties zo lees, zou ik als vreemdeling niet zo maar weer zo'n verzoek op het forum plaatsen. Ik snap dat de vraagstelling te weinig informatie bevat, maar forummers die hier een serieuze opdracht uit willen halen wordt het zo niet gemakkelijke gemaakt.

Als referentie een link van Etsy als je zoekt naar epoxy doosjes https://www.etsy.com/nl/search?q=epoxy doosje&ref=search_bar

Misschien is het aardig om een keer een topic te openen, hoe je tot een kostprijs kunt komen....

jaap
 

Sjoerd Gardien

Actieve deelnemer
14 okt 2010
38
11
Wildervank
www.atlasenkaart.nl
De vraag van de starter is ook niet direct of iemand het wil doen en voor welke prijs, maar of men hier iemand, of een partij weet die dat kán doen.

Ik weet zo niet iemand die dat doet. Het zou denk ik als je het goed begeleid best in een sociale werkplaats, of hoe dat nu ook heet, kunnen. Als je het als werk seriematig uitvoert is er best nog wat van te maken lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.