In ons nieuwbouwproject gaan we de badkamer zelf uitwerken (zie mijn topic voorstellen voor meer context). Bijgevoegd vind je een render van hoe we het ontwerp nu willen uitwerken. Enkele belangrijke zaken die het ontwerp gedreven hebben:
Twee concrete vragen ivm de uitwerking:
We vinden het design mooi, maar er mist precies nog iets. Iemand een suggestie om het te verbeteren?
De houten kader onder de wastafel wordt fineer eik. Ik overweeg om de hoeken in verstek te maken, zodat er geen kopse kanten zichtbaar zijn. Is dat een goed idee?
Alvast bedankt!
- De wastafel is 120cm breed.
- De beschikbare diepte is 47cm (omwille van plaatsing schakelaar en deur)
- Er moeten twee wasmanden in een verluchte lade kunnen (en een wasmand past niet in de diepte in 47cm)
- De hoeken van de muren zijn niet 100% recht uitgeplakt, dus er moet gewerkt worden met een paslat (of een paneel dat achteraan wat dunner is)
- Het meubel is niet zwevend om de opbergruimte te maximaliseren.
- De open ruimte in het midden wordt gebruikt voor de weegschaal.
Twee concrete vragen ivm de uitwerking:
We vinden het design mooi, maar er mist precies nog iets. Iemand een suggestie om het te verbeteren?
De houten kader onder de wastafel wordt fineer eik. Ik overweeg om de hoeken in verstek te maken, zodat er geen kopse kanten zichtbaar zijn. Is dat een goed idee?
Alvast bedankt!