nee helaas niet. Ben begonnen met een voorbeeldje in piepschuim om er toch een beetje zicht op te krijgen.heb je daar geen bouwverslagje van ?
heb je daar geen bouwverslagje van ?
zo'n 21 cm hoogJosee, je verrast ons elke keer weer met een geweldig mooi werkstuk! Wederom veel complimenten. Kun je aangeven hoe groot het is?
Fons
Kun je dan iets aangeven of je alles met de gesneden hebt of eerst het grove met welke zaag, heb je misschien ergens een multitool voor gebruikt en wanneer ben je gaan schuren/ raspen en polijsten…..nee helaas niet. Ben begonnen met een voorbeeldje in piepschuim om er toch een beetje zicht op te krijgen.
Ook leuk om te maken….. je begint met een blokje en je haalt weg wat teveel is. Er staat nog een oloide op mijn to do list.
Ja, twee cirkels en een paar lijntjes. Hoe simpel kan het zijn.Ook leuk om te maken….. je begint met een blokje en je haalt weg wat teveel is![]()
Je kan op google foto's terugvinden waar ik mij op gebaseerd heb, vanaf verschillende kanten. Als je penrose triangle intikt, + hout . Ik ben begonnen met een driehoek te tekenen en daar loodlijnen in . De omtrek heb ik uitgezaagd met een lintzaag. dan met gutsen de vormen er proberen in te krijgen. De holle kanten heb ik dan met een Dremel met opzetstukje geschuurd. En dan maar blijven schuren , steeds met een hogere nummer tot 600. Tussendoor maak ik het nat om de oneffenheden goed te zien. Dan een porienvuller erop om af te werken.Kun je dan iets aangeven of je alles met de gesneden hebt of eerst het grove met welke zaag, heb je misschien ergens een multitool voor gebruikt en wanneer ben je gaan schuren/ raspen en polijsten…..en heb je nog tussentijdse foto’s misschien twee is genoeg voor de december Challenge
![]()