Baas,
Zoals je de tekst nu ziet is wat ik krijg op het internet, geheel tekst (zoals kladblok) met hier en daar plaatje , maar wel de avatars.
Dus geen opmaak,....
Mogelijk toch weer wat mis gegaan?
Succes
mvrg M Damsma
Zoals je de tekst nu ziet is wat ik krijg op het internet, geheel tekst (zoals kladblok) met hier en daar plaatje , maar wel de avatars.
Dus geen opmaak,....
Mogelijk toch weer wat mis gegaan?
Succes
mvrg M Damsma
baas zei:De hele dag gisteren van alles geprobeerd, maar op het oude forum zijn avatars prima zichtbaar en op de nieuwe server niet. Ik heb nog wat hulp van iemand van de phpbb community in Nederland, die in het verleden altijd super geholpen hebben, dus dat is nog even afwachten. Heb wel vanmorgen het forum geupgraded naar de laatste versie, dus het menuutje wat bovenin stond is er nu uit. Ik denk dat we volgende week een hele nieuwe voorpagina hebben met wat meer mogelijkheden voor informatie etc. Op een paar na zijn alle foto's weer terug, maar die avatars........ Nog even geduld aub.
En ik heb er maar een nieuw plaatje boven geplakt, als we een goede graficus onder de houtbewerkers hebben, dan houd ik me van harte aanbevolen voor een fraaie header!!
Veel plezier op het forum,
jaap