Onderdelen Metabo lintzaag BS 0633

Jaccob

Nieuw lid
8 aug 2020
4
0
Hallo, ik heb sinds kort een Metabo Bs 0633 in mijn bezit. Bij deze lintzaag moeten wat onderdelen vervangen worden. Ik ben op zoek naar een site waar ik deze kan bestellen. Dit blijkt erg lastig te zijn. Weet iemand een site waar deze onderdelen te bestellen zijn????
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Kruis in Rotterdam?
En Duitsland? Daar kwam ik uiteindelijk terecht na een tip van Metabo zelf toen mijn zaagtafelmotor uit brandde en de motor niet meer leverbaar was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaccob

Jaccob

Nieuw lid
8 aug 2020
4
0
Bedankt voor de reacties, ik heb de onderdelen vraag uitgezet bij de firma Kruis in Rotterdam. Nu maar hopen op een positief bericht.😁
 

Jaccob

Nieuw lid
8 aug 2020
4
0
Helaas, firma Kruis heeft nog geïnformeerd bij Metabo, maar helaas kunnen zij niets leveren. Heeft iemand voor mij nog een ander adres waar ik het kan proberen??
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
Misschien is het een optie om op te geven wat je nodig hebt.
Mogelijk heeft iemand nog wat liggen of een goed advies met betrekking tot andere onderdelen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jan van den Broek

Jaccob

Nieuw lid
8 aug 2020
4
0
Bedankt voor de tip. Ik ben op zoek naar 2 rubberen banden die op de zaagwielen zitten van de metabo lintzaag BS 0633.
Misschien dat iemand ze nog heeft liggen of een ander alternatief weet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.