Ola, een standbouwer hier..!

finewood

Actieve deelnemer
26 apr 2022
45
34
Zeeland
standbouwteam.nl
Hey hallo..

Ik ben standbouwer van beroep. Ik verzorg en verhuur custom made beursstands voor bedrijven en instanties in voornamelijk Nederland en Duitsland.

Van oorsprong ben ik meubelmaker maar na de opleiding daarvoor in Rotterdam inmiddels 30 jaar geleden heb ik daar nooit iets meer mee gedaan.

Omdat het werk in onze branche de afgelopen 2 jaar stil lag heb ik wat interieurbouw werk gedaan als zzp-er en de smaak weer te pakken gekregen voor meubelmaken en interieurwerk.

Ik heb een eigen bedrijfspand voor de opslag van stands en bijbehorend materiaal, hier zit ook een klein werkplaats gedeelte hij waar ik een zelfbouw cnc machine heb staan. Verder ben ik in 't bezit van redelijk wat van die leuke grijze koffertjes met bijbehorende inhoud zodat ik veelal op locatie montage en wat maatwerk nog kan doen.

In het verleden besteedde ik de productie van veel custom dingen uit aan een collega, maar ben van plan me meer op interieurwerk toe te leggen en minder op standbouw. Hoewel het werk nu weer begint aan te trekken, ben ik zoek naar werk met wat meer regelmaat omdat het te hectisch is om het nog veel langer leuk te blijven vinden.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een geschikte formaatzaag, kantenlijmer en afzuiging, maar daar zal ik een apart topic voor openen.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
welkom hier.

Eigenlijk wet ik zeker dat ik dat al eens eerder schreef en dat vele andere forumleden ook reageerden. Die inhoud lijkt wel verdwenen te zijn.

groeten ,
Ornament
 

jorisvh

Post veel
Klopt, er zijn 2 topics met dezelfde titel.
Het andere heeft de reacties
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.