Doe maar. Ik heb al eerder Felder gevraagd voor een demo A2 26 om te reviewen en deze te vergelijken met mijn A3 26. Dat is toen een beetje afgehouden, omdat de A2 26 pas in oktober in productie zou gaan. Ik zal in september nog eens vragen.Of we porren Felder om @L.N. een review te laten doen![]()
Hallo, heeft dit nog iets opgeleverd?Doe maar. Ik heb al eerder Felder gevraagd voor een demo A2 26 om te reviewen en deze te vergelijken met mijn A3 26. Dat is toen een beetje afgehouden, omdat de A2 26 pas in oktober in productie zou gaan. Ik zal in september nog eens vragen.
wat is dat voor een gek klantenmodel, jij verliest er alleen maar meeNee, ze wilden niet. Hun voorstel was dat ik er 1 zou kopen (zonder korting), een review zou schrijven en dan de machine weer verkopen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt……
Ik vond een review in het Pools (denk ik) op Youtube. Helaas kan alleen het commentaar worden vertaald.Familiebedrijf. Heel strak qua prijsstelling. Met moeite kun je er 5 procent korting krijgen. Ik heb er eigenlijk wel respect voor in deze wereld van internetaanbiedingen en gehussel.
maar goed, daar hebben we in deze context weinig aan. Het wachten is op een review van een oosterbuur.